DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
Z50 Super - historie

50 Super 

   

 

50 Super - kolový

 

 
      
  

50 Super - polopás

 

Něco z historie traktorový stanic:

 

Original prospekty:

 

Rady a tipy

VÝMĚNA OLEJE:   Doporučuji olej motor M6A (10l), není-li použit adetivovaný olej M6AD,

                                 pozná se to podle čistoty vnitřku víka ventilů, čisté víko značí adetivovaný olej.

                                 Při přechodu z M6A na M6AD je nutné vyčistit celý motor od usazenin, prop-

                                láchnout celý motor, aby nedošlo k zadření motoru. (Cena 40Kč/l.)

                                 Doporučuji olej převodovka PP90 (45l). 

                                Nezapomenout na další náplně (vstřikovací čerpadlo, vzduchový filtr,

                                převodka řízení, ...). 

VÝMĚNA PALIVOVÝCH FILTRŮ:

                                 Použit palivové filtry ze Zetoru UŘ.I (Cena 80Kč/ks.)

VÝMĚNA OLEJOVÝCH FILTRŮ:

                                 Použit olejový filtr ze Škody 1000MB (Cena 56Kč/ks.)

TLAKOMĚR OLEJE a VZDUCHU:

                                 Použít tlakoměr z Avie. (Cena 470Kč/ks.)

OPRAVY MOTORŮ:   www.renova.cz      

MOTOR Zetor 50 Super:   (ceny bez DPH, rok 2008)

1 - broušení kl. hřídele bez ložisek

900,-

2 - broušení kl. hřídele včetně dodání ložisek,
     protočení bloku a ojnic, mytí a montáže

9 600,-

3 - položka 3 + vložené válce, včetně montáže

15 900,-

4 - oprava vstřikovacího čerpadla /dle nákladů/

2 600,-

5 - oprava lamely

650,-

6 - oprava vstřikovače 1KS

300,-

7 - protočení ojnic včetně pouzder 1KS

350

VÁLCE A PÍSTY:   www.premot.cz

BRONZOVÁ LOŽISKA MOTORU:    SLÉVÁRNA DOMAŽLICE

TĚSNĚNÍ:   www.kalina.cz

PNEUMATIKY: - přední 6,50-20, Barum TP7 (přestali se vyrábět, ale ze starých zásob se dají sehnat,

                                                         za akční cenu 2.200Kč/ks), nebo nahradit jiným dezénem či výrobcem.

                           - zadní 14-28 (16,9-28), Barum běžně k dostání (cena okolo 8000Kč/ks).

BAREVNÉ ODSTÍNY: - existovali v provedení bílo-zelené a žluto-zelené. Doporučuji  základní barva S2003.

                                           zelená střední S2013/5300 (motor, převodovka, plechařina, sedačka)

                                           žluť chromová střední S2013/1010 (disky, závaží, sání vzduchu, mřížka masky)

                                           šeď pastelová (rám ochraný, rámeček oken, horní půlka kabiny nebo celá kabina)

 VÝROBNÍ ČÍSLO karoserie: - Umístěno na sloupku řízení a na zadní straně rychlostní skříně.

VÝROBNÍ ČÍSLO motoru: - Umístěno na pravé straně motoru, na nálitku, pod dynamem.

Dokumentace:

K sehnání jsou tyto dokumentace:    pozn.: Máte-li nějakou jinou naskenovanou můžete mi ji zaslat k rozšíření seznamu.

Scháním i různé výtisky odlišné podle roku vydání, nebo kvality naskenování či poškození. Stále mi chybí dokumentace na Z35,

pásové varianty, polopásové varianty atd.

KATALOG NÁHRADNÍCH DÍLŮ_1966:

  

     

NÁVOD K OBSLUZE TRAKTORU_1964:

 

  

 DÍLENSKÁ PŘÍRUČKA PRO DEMONTÁŽ, MONTÁŽ A OPRAVY TRAKTORŮ ZETOR 50 SUPER_1960

  

 

TRAKTOR ZETOR 50 SUPER_1962:

 

 

 

 

  

 

 

Administrace WebSnadno | Tvorba webových stránek na PageRide.com  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek